Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Γιάννη μου γιατί σου είναι κρύα;



Δύο φίλες, μια ξανθιά και μια μελαχρινή ,είχαν πάει σε μια καφετέρια για να μιλήσουν...


Η ξανθιά παραπονιέται ότι τελευταία ο άνδρας της την παραμελεί σεξουαλικά.
Τότε η μελαχρινή λέει στην ξανθιά:

- Α, κι σ εμένα το...
έκανε τα ίδια ο δικός μου και δες τι έκανα χτες το βράδυ..
 
Γυρίζει ο Γιάννης μου από την δουλειά του κατακουρασμένος και.....
του λέω:
 
"Γιάννη, πήγαινε να κάνεις μπάνιο και μόλις βγεις σου έχω μια έκπληξη!"
 
Βγαίνει που λες από το μπάνιο, του τραβάω την πετσέτα, του πιάνω τα @@ και του λέω:
"Γιάννη μου γιατί σου είναι κρύα; Έλα να στα ζεστάνω εγώ..!"
 
Και μετά στο σπίτι έγινε κόλαση! Εγγύηση σου λέω..
 
Λέει τότε κι η ξανθιά ενθουσιασμένη:
 
- Ε, αφού είναι εγγυημένο θα το κάνω και εγώ!
 
Ξανασυναντιούνται την επόμενη μέρα και βλέπει έκπληκτη η μελαχρινή την ξανθιά με μαυρισμένο το μάτι και μελανιασμένη παντου και την ρωτάει:
 
- Τι έγινε μωρή και είσαι έτσι; Με τρένο τράκαρες;
 
-Όχι με τρένο, ο Βαγγέλης με πλάκωσε..
 
-Γιατί;
 
Γιατί έκανα αυτό που μου είπες...
-Δεν μπορεί!! Έκανες αυτό που σου είπα ακριβώς;
-Ακριβώς.!!
 
-Γυρίζει ο Βαγγέλης μου από την δουλειά κατακουρασμένος και του λέω:
- "Τι έχεις Βαγγέλη μου κουρασμένος φαίνεσαι; Πήγαινε και κάνε ένα μπάνάκι και μετά σου έχω μια μια μεγαααααλη έκπληξη!"
 
Βγαίνει ο Βαγγέλης απο το μπάνιο, του τραβάω την πετσέτα , του τα χουφτώνω και του λέω ναζιάρικα:

" Γιατί Βαγγέλη μου τα @@ σου είναι ζεστά ; Του Γιάννη ήταν κρύα! "


Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον; Προωθήστε το να το δούνε και άλλοι!

Μετάβαση στην αρχική σελίδα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...