Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Ο τυφλός και οι ξανθιές.......





Ένας τυφλός μπαίνει κατά λάθος σε ένα κλαμπ όπου συχνάζουν μόνο λ@σβίες...
Καταφέρνει να φτάσει μέχρι το μπαρ και παραγγέλνει ένα ποτό.


Κάποια στιγμή λέει δυνατά στην σερβιτόρα:


- Έπς! θέλεις να σου πω ένα ανέκδοτο με ξανθιές;


Απόλυτη σιγή στην αίθουσα.


Με βαριά και βραχνή φωνή η...

λ@σβία που κάθεται δίπλα του, του λέει:


- Πριν συνεχίσεις, θα ήταν φρόνιμο να μάθεις κάτι. Η σερβιτόρα είναι ξανθιά, η κοπέλα στην είσοδο είναι ξανθιά κι εγώ είμαι ξανθιά. Έχω ύψος 1,85, ζυγίζω 120 κιλά και έχω μαύρη ζώνη στο καράτε. Η σύντροφός μου, επίσης ξανθιά, είναι πρωταθλήτρια στο Κατς. Σίγουρα θες να μας πεις το ανέκδοτο;


- Όχι... άσε καλύτερα... βαριέμαι. Θα φάω δύο ώρες για να σας το εξηγήσω.


dinatos.blogspot.com


Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον; Προωθήστε το να το δούνε και άλλοι!

Μετάβαση στην αρχική σελίδα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...