Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012

Αυξείστε την αίσθηση της πληρότητας μέσω της διατροφής σας




Αυξάνοντας τηνΑίσθηση της Πληρότητας...
Το να γνωρίζετεπως μπορείτε να αυξήσετετην αίσθηση της πληρότητας και πως μπορείτε ναελέγξετε την όρεξη σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα αποτελεί το κλειδίγια την επιτυχία σας στο έλεγχο τουβάρους. Η Herbalife σας παραθέτει πιο κάτωορισμένες συμβουλές για το ποιες τροφέςαυξάνουν την αίσθηση της πληρότητας,ενώ παράλληλα σας βοηθούν ναελέγχετετις θερμίδες που προσλαμβάνετε.


Πληρότητα η διατήρηση της αίσθησης πως είστε πλήρης για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.


Διασφαλίζοντας πωςκαταναλώνετε τροφές που αυξάνουν τηναίσθηση της πληρότητας όπως είναι ηπρωτεΐνη και οι φυτικές ίνες αποτελούντον ιδανικό τρόπο για να αποφύγετε τηνκατανάλωση επιπλέον τροφών. Σας βοηθούνεπίσης να μειώσετε την συνολική κατανάλωσηθερμίδων και να επιτύχετε τους στόχουςσας στην διαχείριση του βάρους.




Πρωτεΐνη χρειάζεται περισσότερο χρόνο και ενέργεια στην διαδικασία της πέψης απόότι οι απλοί υδατάνθρακες.


Φυτικές Ίνες
 χρειάζονται περισσότερο χρόνοπέψης από τους απλούς υδατάνθρακες.

Ηκατανάλωση νερού είναι καλή για τηνγενικότερη υγεία και ευεξία συν ότιαποτελεί ένα καλό τρόπο στο να σαςβοηθήσει να αποφύγετε την κατανάλωσηεπιπλέον τροφών.


Να πίνετε ένα μεγάλοποτήρι νερό πριν από κάθε σας γεύμα,αλλά και καθώς τρώτε - θα νιώσετε πλήρηςπολύ νωρίτερα από ότι συνήθως!

"Γνωρίζω πως οι πρωτεΐνες είναι σπουδαίες γιαμια καλή διατροφή και για να νιώθωπλήρης. Καταναλώνω άπαχο κρέας, αλλά θαμπορούσατε να μου συστήσετε μια καλήπηγή πρωτεϊνών έτσι ώστε να αυξήσω τηνποικιλία στη διατροφή μου;"

Τα άπαχακρέατα όπως το ψάρι, το κοτόπουλο, ηγαλοπούλα και το άπαχο κόκκινο κρέαςαποτελούν όλα τους καλή πηγή ζωικώνπρωτεϊνών, αλλά είναι καλό να συμπεριλάβετεστην διατροφή σας και πρωτεΐνη από πηγέςλαχανικών, αυτές οι πηγές πρωτεϊνώνείναι επιπλέον πιο χαμηλές σε περιεκτικότητακορεσμένων λιπαρών.

Καλές Πηγές Φυτικών Πρωτεϊνών  είναι


• Αυγά - προσπαθήστε να τα περιορίσετε σε όχι περισσότεροαπό ένα την ημέρα.

" Σπόροι καικαρύδια - τα αμύγδαλα και τα καρύδια είναι ιδανικά για σνακ ανάμεσα σταγεύματα σας.



• Προϊόντα σόγιας όπωςτο τάφου και τα φασόλια σόγιας


• Σιτηρά και προϊόντα ολικής αλέσεως - προσφέρουνμια μικρή ποσότητα πρωτεϊνών.


Οι φυτικές πρωτεΐνες περιέχουν συνήθωςυψηλότερη ποσότητα φυτικών ινών πουσυμβάλουν στην αίσθηση της πληρότητας.
 fit-4-all.blogspot.com


Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον; Προωθήστε το να το δούνε και άλλοι!

Μετάβαση στην αρχική σελίδα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...