Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

10 ατάκες που θα σε «κάψουν» αν τις πεις σε μια γυναίκα!




Tο να ξενερώσεις μια γυναίκα με μία σου ...
φράση ή ερώτηση, είναι πανεύκολο. Τα όμορφα και ρομαντικά λόγια είναι ωραία και τα εκτιμάμε, ωστόσο υπάρχουν κλισέ πράγματα που όταν τα ακούμε θέλουμε να φύγουμε τρέχοντας! Μα που είναι η φαντασία;
Οι πρωτότυπες ιδέες; Πως θα εντυπωσιάσεις μια γυναίκα με το μυαλό σου; Δεν είναι τυχαίο ότι από αυτό γοητεύεται το θηλυκό. Αν επιμένεις στα στάνταρ πράγματα, δεν θα δεις ποτέ φως.

Ποια είναι όμως αυτά τα κλασικά που «πετάνε» οι άνδρες και οι γυναίκες θέλουν να βγάλουν φτερά και να πετάξουν; Τα εξής 10 παρακάτω, είναι σίγουρα τα πιο πολυακουσμένα από ανδρικά χείλη στην προσπάθειά τους να την ρίξουν!

Θα μου χαρίσεις το ονοματάκι σου;
Μα μου που ήσουν όλη τη ζωή μου;;;
Είμαι φωτογράφος. Ψάχνω για ένα πρόσωπο σαν και το δικό σου!
Γεια σου. Έχουμε ξανά γνωριστεί κάπου;
Έλα, μην είσαι ντρέπεσαι, πες μου ότι θες να βγούμε!
Πιστεύω ότι θα μπορούσα να σε κάνω πολύ ευτυχισμένη...
Τι θα απαντούσες αν σου ζητούσα να με παντρευτείς;
Θες να πάμε σινεμά;
Η θέση δίπλα σου είναι άδεια;
Αν σε έβλεπα γυμνή, θα πέθαινα ευτυχισμένος!




Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον; Προωθήστε το να το δούνε και άλλοι!

Μετάβαση στην αρχική σελίδα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...