Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Ένας άντρας αναλύει τι παθαίνει μπροστά σε μια πολύ όμορφη γυναίκα!


 
Βαθιές ανάσες, μα ο αέρας δεν φτάνει... Τα χέρια μου ιδρώνουν! Γιατί δεν βγαίνει λέξη από τα χείλη μου; Τι είναι αυτό που προκαλεί αστάθεια στο βήμα μου; Κι όμως, χθές το βράδυ τα είχα κάνει τόσες φορές πρόβα μέσα στο κεφάλι μου, που ήμουν σίγουρος πως θα τα κατάφερνα.Πάντα πίστευα μέσα μου πως το "κυνήγι" του έρωτα μπορεί να βλάπτει σοβαρά την υγεία. Τώρα έρχεται η επιστήμη να δώσει ζωή στους φόβους μου....

Μια γυναίκα -και πιο συγκεκριμένα μια όμορφη γυναίκα- μπορεί να αχρηστέψει το μυαλό ενός άνδρα σε 5 λεπτά, απλά και μόνο με την παρουσία της!

Τελικά ο έρωτας αποβλακώνει!
Η έρευνα το λέει καθαρά. "Άνδρες που περνούν έστω και λίγα λεπτά δίπλα σε μια ελκυστική γυναίκα, χάνουν προς στιγμή μεγάλο μέρος από την νοητική τους ικανότητα να κάνουν οτιδήποτε απαιτεί πνευματική προσπάθεια". Αυτό ισχυρίζεται άρθρο που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Κοινωνικής Ψυχολογίας της Μεγάλης Βρετανίας.

Σκέψου κάθε "άμοιρο" άνδρα σαν τον μαθητευόμενο μάγο που συγκεντρώνει τη ματιά του στην προσπάθεια να βγάλει λαγό από το καπέλο. Παλεύω να σε εντυπωσιάσω, ψάχνω τις κατάλληλες λέξεις να σου τραβήξω την προσοχή, κορδώνομαι σαν το κοκόρι, φυσώ και ξεφυσώ! Ε, λίγο το έχεις μετά να έχω αδειάσει από φαιά ουσία και να μην μπορώ να υπολογίσω πόσο κάνει 2+2;

Α, να μην ξεχάσω το καλύτερο κομμάτι της έρευνας. Το σαρωτικό φαινόμενο που κάνει ρετάλι τον ανδρικό εγκέφαλο, δεν φαίνεται να συμβαίνει ούτε στο ελάχιστο σε μια γυναίκα! Η γυναίκα που βρίσκεται πλάι στον άνδρα των ονείρων της διατηρεί στο ακέραιο τις πενυματικές της δεξιότητες... No Comment!!

Η ομορφιά παραλύει...
Όσο το σκέφτομαι, τόσο πιο πολύ πιστεύω στην έρευνα. Πόσες φορές δεν έχω διαβάσει συνεντεύξεις επωνύμων -και φυσικά εκπάγλου καλλονής- γυναικών που παραδέχονται πως δεν τις φλερτάρουν οι άνδρες; "Πώς να σε φλερτάρουν μαντάμ;", ξεπηδά από μέσα μου ο Παναγιωτάκης από τη Μαντάμ Σουσού! Εμφανίζεσαι στο χώρο και ο ανδρικός πληθυσμός πέφτει στα πατώματα σαν ορδές κατσαρίδες που τις ψέκασαν με κατσαριδοκτόνο.

Η αδιαμφισβήτητη ομορφιά σου λειτουργεί σαν το πιο ισχυρό παραλυτικό! Πώς μένεις με το στόμα ανοικτό κάτω από έναν χρωματιστό ουρανό γεμάτο πυροτεχνήματα; Σκέφτηκες ποτέ να ανέβεις να πιάσεις το χρωματιστό μανιτάρι των βεγγαλικών; Ποτέ! Κάθεσαι στη ζεστασιά και την ασφάλεια του εδάφους, όσο ελκυστικός και να είναι ο ουρανός. Έτσι κάνω κι εγώ.Κάθομαι στην καρέκλα μου βιδωμένος και βάζω στοίχημα με τον εαυτό μου να μην σε κοιτάξω καν! Μην φανώ και λιγούρι...

Κάνε ένα βήμα, να κάνω εγώ το επόμενο!
Όλη αυτή την γενετική αδυναμία των ανδρών δεν στην εξιστόρησα για να αισθανθείς περήφανη που μπορείς να λύσεις εξίσωση γ' βαθμού ακόμη και με τον George Clooney επάνω από το κεφάλι σου! Μήπως να κάνεις κάτι για να μην "κάψουμε" όλα μας τα εγκεφαλικά κύτταρα προσπαθώντας να σε σαγηνεύουμε; Λέω τώρα εγώ... Μπας και πρέπει να αναθεωρήσεις αυτή την "μη μου άπτου" σχέση σου με το φλέρτ; Αυτή την ηλίθια λογική που θέλει τον άνδρα να βγάζει πάντα το φίδι από την τρύπα;

Κούνα κι εσύ λίγο τον κατά τα άλλα υπέροχα σμιλεμένο γλουτό σου αν σου αρέσει ένας άνδρας! Κάνε ένα νεύμα, δώσε ένα σήμα πως πάω προς τη σωστή κατεύθυνση για να μην ταλαιπωρούμαι. Βόηθα λιγάκι, αφού τώρα ξέρω κι εγώ κι εσύ πως έχεις το μυαλό και την προσοχή σου σε υπέροχη φόρμα ακόμη κι αν τρελαίνεσαι για μένα!

Και προπαντώς: Μην βιαστείς να με χαρακτηρίσεις άνθρωπο του Νεάτερνταλ, που χάνω τα λογικά μου όταν σε βλέπω. Συμβαίνει αυτόματα μέσα μου, αλλά αν μου δώσεις λίγο χρόνο θα σου αποδείξω τι αξίζω! Τι λες; 
www.kamikazi.gr


Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον; Προωθήστε το να το δούνε και άλλοι!

Μετάβαση στην αρχική σελίδα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...