Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Πώς σας βλέπουν τα άλλα ζώδια; Τι σκέφτονται για εσάς;




Ποια άποψη έχουν για σένα τα άλλα ζώδια;
Ο καθένας μας έχει την άποψή του για τα άλλα ζώδια. Ορισμένα τα συμπαθούμε και με άλλα… δεν κάνουμε χωριό, ή τουλάχιστον αυτό πιστεύουμε.

Αντίστοιχα όμως, κι οι άλλοι έχουν τη δική τους άποψη για το δικό μας ζώδιο. Σε ορισμένους αρέσουμε και σε άλλους όχι και τόσο.
Πράγμα απόλυτα φυσικό, με το οποίο θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε. «Σε όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε» που λέει και το τραγούδι.

Δεν θα ήθελες όμως να ξέρεις πώς σε βλέπουν οι άλλοι έντεκα εκπρόσωποι του ζωδιακού κύκλου; Σου αποκαλύπτουμε λοιπόν μερικές απόψεις τους.


Τι σκέφτονται τα άλλα ζώδια για τον ΚΡΙΟ

Ταύρος: Μου αρέσει η αισιοδοξία του. Είναι κάπως επιδεικτικός για τη δική μου νοοτροπία, αλλά εκτιμώ την ειλικρίνειά του. Πάντως δεν είναι να τον εμπιστεύεσαι στον έρωτα.

Δίδυμος: Είναι αθώος και ευχάριστος. Μου αρέσει η φλόγα και η ορμή του. Αλλά στην αγάπη είναι πολύ λογικός. Και πολύ πειθαρχημένος για τα γούστα μου, στο σεξ.

Καρκίνος: Δεν είναι σοβαρός. Δεν αντιλαμβάνεται τη βαθύτερη πλευρά της ζωής. Είναι επιπόλαιος και κορτάκιας. Μιλά για ηθική και πειθαρχία, αλλά δεν τις έχει. Δεν τον πολυπάω.

Λέων: Ο Κριός είναι σπουδαίος. Είναι ωραίο να έχεις ερωτική σχέση μαζί του. Αλλά παρόλο που λέει ένα σωρό κομπλιμέντα, δεν είναι και πολύ γενναιόδωρος με τα δώρα. Όμως μπορεί να σε κανακεύει και να σε καλοπιάνει.

Παρθένος: Είναι ένας ανεδαφικός ιδεαλιστής. Σπαταλά τον χρόνο του με τις θεωρίες. Δεν πιστεύει σε μια ασφαλή ζωή, δεν σχεδιάζει το μέλλον του, αφήνει τα πάντα στην τύχη. Η σχέση μαζί του έχει ρίσκο.

Ζυγός: Προσπαθεί να κάνει φιγούρα και γενικά τα καταφέρνει. Εκτιμά την τέχνη και καταλαβαίνει τις απόψεις μου για τη ζωή. Είναι ρομαντικός και ταιριάζουμε σεξουαλικά. Θα ήθελα να παντρευτώ έναν Κριό.

Σκορπιός: Μου ξυπνά το ενδιαφέρον, αλλά αυτή η έλλειψη συνέπειας που έχει με τρελαίνει. Όσο και να ήθελα να τα πάω καλά μαζί του, δεν μου βγαίνει. Δεν έχει σκοπό στη ζωή, πάει από τη μια κατάσταση στην άλλη, αλλάζει συντρόφους. Θα μπορούσε να κάνει θαύματα, αν ασχολιόταν με ένα πράγμα τη φορά.

Τοξότης: Ο Κριός με τραβάει. Με εμπνέει η εξυπνάδα και η αισιοδοξία του. Είναι καλός φίλος και ποτέ δεν σε εγκαταλείπει σε στιγμές ανάγκης. Η ζωή μαζί του έχει ενδιαφέρον και είναι πολύ ρομαντικός. Θα μπορούσα να ερωτευτώ έναν Κριό.

Αιγόκερως: Περιφρονεί τα υλικά πράγματα και αυτή είναι μια μη ρεαλιστική προσέγγιση στη ζωή. Δικαίωμά του να απεχθάνεται την ασφάλεια, όπως το θέτει. Αλλά εγώ τον βρίσκω ανώριμο και ανεύθυνο. Δεν μου πηγαίνουν αυτοί οι άνθρωποι.

Υδροχόος: Κάνουμε καλή παρέα. Αλλά η φιλοσοφία του για τη ζωή είναι περισσότερο διανοητική παρά πνευματική, και με ενοχλεί αυτό. Είναι καλός ερωτικός σύντροφος, όμως του λείπει το βάθος και η φινέτσα. Και στο σεξ μπορεί να είναι πολύ ανυπόμονος, πολύ σωματικός. Παρόλα αυτά μου αρέσει.

Ιχθύς: Η ερωτική μου ζωή θα ήταν ενδιαφέρουσα με έναν Κριό. Αλλά είμαστε αντίθετοι. Αυτός είναι της πολυκοσμίας, ενώ εμένα μου αρέσει η ησυχία. Γενικά θέλω την παρέα του αν είμαι πεσμένος και βαριέμαι, αλλιώς τον κρατώ σε απόσταση. Με κουράζει το ταμπεραμέντο του.


Τι σκέφτονται τα άλλα ζώδια για τον ΤΑΥΡΟ

Κριός: Είναι φιλικός, μπορείς να βασιστείς επάνω του, αλλά είναι υπερβολικά μεθοδικός για το γούστο μου. Και στον έρωτα, το καθυστερεί τόσο πολύ, που περνάνε αιώνες μέχρι να συνεννοηθεί και να τα βρει με τον άλλον.

Δίδυμοι: Δύσκολα τα πάω καλά με τον Ταύρο. Είναι καχύποπτος και τον βρίσκω πολύ ανασφαλή. Με εκνευρίζει που με θεωρεί επιφανειακό και μου κάνει κριτική στην ερωτική μου ζωή.

Καρκίνος: Γινόμαστε καλοί φίλοι. Σκέφτεται σε βάθος και κρίνει καλά τον χαρακτήρα των ανθρώπων. Μου αρέσει η αφοσίωσή του στους φίλους και το ότι είναι πάντα έτοιμος να βοηθήσει όποιον τον χρειάζεται.

Λέων: Τον βαριέμαι λίγο. Είναι ειλικρινής και αφοσιωμένος, αλλά πολύ άμεσος και απλοϊκός. Η ερωτική σχέση μαζί του μπορεί να βγει καλή, όμως σου παίρνει πολύ χρόνο να τον φέρεις στα νερά σου.

Παρθένος: Τα πάμε μια χαρά μαζί. Καταλαβαίνει την άποψή μου για τη ζωή. Έχει μια καλλιτεχνική προδιάθεση που του δίνει μια ιδιαίτερη γοητεία. Και ζει καλόγουστα αλλά χωρίς υπερβολές. Πραγματικά μου αρέσει.

Ζυγός: Τον βρίσκω ζεστό και τρυφερό σαν άνθρωπο. Παρόλα αυτά έχω την αίσθηση ότι δεν με αφήνει τους άλλους να έρθουν πολύ κοντά του. Ο τρόπος της ζωής του έχει υπερβολικά αργούς ρυθμούς για τα δικά μου γούστα.

Σκορπιός: Μου αρέσει η συνεπής στάση του. Είναι καλός στον έρωτα και με ελκύει σεξουαλικά. Μου αρέσει η δύναμη και το πάθος που εκπέμπει, όπως και η αγάπη του για τα ωραία πράγματα. Έχει έναν όμορφο τρόπο να σε αγγίζει.

Τοξότης: Δεν τα πάω καλά μαζί του. Δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε. Εκείνος απορρίπτει τον τρόπο της ζωής μου κι εγώ τον δικό του. Τον θεωρώ εγωκεντρικό, και αναρωτιέμαι πώς συμβιβάζεται αυτό με τις τόσες καλλιτεχνικές του ευαισθησίες.

Αιγόκερως: Μου αρέσει πολύ ο Ταύρος. Καταφέρνει να συνδυάζει τέλεια τον ρεαλισμό και την καλλιτεχνία. Δεν είναι ένας κενός ιδεολόγος. Έχουμε πολλά κοινά και σεβόμαστε ο ένας την άποψη του άλλου. Κι επίσης είναι τεχνίτης στον έρωτα.

Υδροχόος: Είναι υπερβολικά κομφορμιστής, ενώ εμένα μου αρέσει η ελευθερία. Παρόλο που καταλαβαίνει τις πιο πνευματικές προσεγγίσεις στη ζωή, τον βρίσκω υπερβολικά γήινο. Έχει καλλιτεχνικό αισθητήριο αλλά του λείπει η εκλέπτυνση στον έρωτα.

Ιχθείς: Τον βρίσκω αξιολάτρευτο. Έχει μια κάπως παραδοσιακή και συμβατική προσέγγιση στη ζωή, αλλά μπορείς να βασίζεσαι πάνω του και είναι ειλικρινής. Επιπλέον είναι συναρπαστικός εραστής και ξέρει να ικανοποιεί τον άλλο.


Τι σκέφτονται τα άλλα ζώδια για τον ΔΙΔΥΜΟ

Κριός: Είναι έξυπνος και με ανεπτυγμένη αντίληψη. Είναι άνετος και γίνεται καλός φίλος. Δεν σε κάνει να βαριέσαι με το να σε πρήζει με τα οικογενειακά του προβλήματα. Κάνει ευχάριστη παρέα και ωραίες συζητήσεις.

Ταύρος: Μπορεί να είναι δημοφιλής, αλλά δεν μου αρέσει αυτό το στιλ του κορτάκια που έχει. Ντύνεται προκλητικά και δεν σέβεται την κοινωνική ευπρέπεια. Κάνει επιφανειακές φιλίες και δεν με πείθει για την ειλικρίνειά του. Ούτε στον έρωτα θα τον εμπιστευόμουν.

Καρκίνος. Μιλάει συνέχεια, ακόμα κι αν δεν έχει πράγματα να πει. Είναι επιδειξίας και εγωκεντρικός. Έχει πολύ επιφανειακά κριτήρια για τους ανθρώπους και τις καταστάσεις. Του λείπει το βάθος. Δεν θα ταίριαζα μαζί του.

Λέων: Περνάω ευχάριστα μαζί του, είναι πολύ κοινωνικός και φιλικός. Αλλά μερικές φορές η συμπεριφορά του, όταν είναι με κόσμο, με ενοχλεί. Δεν νοιάζεται για κανέναν άλλο και είναι κολλημένος στις απόψεις του.

Παρθένος: Είναι σκέτος Καζανόβας. Παρόλο που κάνει ευχάριστη παρέα, μερικές φορές είναι σαματατζής και του αρέσει η φιγούρα. Κι αν τον ερωτευτείς και επιδιώξεις κάτι πιο σοβαρό μαζί του, θα σου σπάσει τα νεύρα!

Ζυγός: Μου αρέσει. Έχει μια φυσικότητα και άνεση στη συμπεριφορά του. Ντύνεται με στιλ και καλό γούστο. Είναι καλλιεργημένος, αγαπά την τέχνη και είναι πολύ ευχάριστος στη συντροφιά.

Σκορπιός: Είναι όλο λόγια και νομίζει πως τα ξέρει όλα. Του λείπει η αυτοπειθαρχία, στα πάντα. Αναρωτιέμαι πώς έχει τόσες ερωτικές επιτυχίες. Όμως οι σχέσεις του είναι επιπόλαιες και παροδικές.

Τοξότης: Είναι συναρπαστικό ακόμα και να τον γνωρίσεις. Βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο της προσοχής, ιδίως στα πάρτι. Είναι σπουδαίος εραστής και το γεγονός ότι μιλάει για το σεξ το κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρον. Θα παντρευόμουν ευχαρίστως ένα Δίδυμο.

Αιγόκερως: Διαρκώς πειραματίζεται και κυνηγά καινούργιες ιδέες. Ρισκάρει στα πάντα και αυτό θα μπορούσε να είναι καταστροφικό. Αν ήταν πιο προσεκτικός, θα πετύχαινε περισσότερα στη ζωή. Του λείπει η σύνεση στον έρωτα και στο σεξ.

Υδροχόος: Με γοητεύει η επιθυμία του να μάθει και να κατανοήσει το νόημα της ζωής. Παρόλο που εκλογικεύει υπερβολικά, καταλαβαίνει τα όμορφα και καλλιτεχνικά πράγματα. Μου αρέσει πολύ.

Ιχθείς: Δεν μου ταιριάζει. Σπαταλά χρόνο σε επιπολαιότητες και δεν προσπαθεί να δημιουργήσει ουσιαστικές σχέσεις με κανέναν. Γι’ αυτό και έχει πολλές γνωριμίες αλλά ελάχιστους φίλους. Η προσέγγισή του στην αγάπη και στο σεξ με σοκάρει.


Τι σκέφτονται τα άλλα ζώδια για τον ΚΑΡΚΙΝΟ

Κριός: Δεν νιώθω ωραία μαζί του, μου φαίνεται τόσο πεζός και προσγειωμένος. Δεν τον ενδιαφέρουν τα πνευματικά θέματα. Παρόλο που θα μπορούσε να είναι καλός φίλος, η συναισθηματική του ανασφάλεια με τρομάζει. Η ζωή μαζί του θα ήταν πολύ συμβατική.

Ταύρος: Ο Καρκίνος είναι άνθρωπος με βαθιά κατανόηση προς τους άλλους, ειλικρινής στη φιλία του και αξιόπιστος στον έρωτα. Θα προτιμούσε να κάνει κακό στον εαυτό του παρά προκαλέσει δυστυχία στους άλλους. Μου αρέσει.

Δίδυμοι: Είναι απίστευτα αργός και βαρετός. Μου δίνει μια αίσθηση σαν να βρίσκεται σε λήθαργο. Παρόλο που δείχνει να ενδιαφέρεται για τον άλλο, κατά βάθος είναι εγωκεντρικός, ζηλιάρης και φιλόδοξος.

Λέων: Αυτή η τάση του να προσκολλάται με τρομάζει. Και ασχολείται τόσο πολύ με τα πεζά πράγματα. Ο τρόπος που αντιμετωπίζει τη ζωή είναι κοινότοπος και άχαρος. Δεν έχει κακή πρόθεση, συμφωνώ. Αλλά είμαστε πολύ διαφορετικοί.

Παρθένος: Τον βρίσκω μια χαρά. Μπορώ κάλλιστα να είμαι φίλος μαζί του. Αφοσιώνεται στους αγαπημένους του και δεν τους αφήνει «ξεκρέμαστους». Καταφέρνει να συνδυάζει οικογένεια και επαγγελματικές φιλοδοξίες.

Ζυγός: Εμφανισιακά τον βρίσκω ελκυστικό. Αλλά έχει κάτι που με κρατάει σε απόσταση. Σαν να μη μου κάνει «κλικ». Όμως μου αρέσει η παρέα του και ιδίως τα πάρτι του, όπου το φαγητό είναι εξαιρετικό!

Σκορπιός: Είναι σπουδαίος φίλος και καταπληκτικός εραστής, παθιασμένος και πιστός. Μου δίνει την αίσθηση του ανθρώπου που μπορείς να βασιστείς επάνω του και πιστεύω ότι ταιριάζω μαζί του.

Τοξότης: Είναι μαζεμένος και συντηρητικός. Νιώθω πως δεν μπορώ να τον πλησιάσω εύκολα. Είναι υπερβολικά εκλεκτικός στις συναναστροφές του, με τάση στον απομονωτισμό. Δεν μου ταιριάζει.

Αιγόκερως: Τον βρίσκω ευγενικό και μεγαλόκαρδο, και μου αρέσει που δίνει ελευθερία στον σύντροφό του. Οι απόψεις του για τον έρωτα και το σεξ είναι ξεκάθαρες και χωρίς περιπλοκές. Τον θεωρώ αξιολάτρευτο και μου ταιριάζει.

Υδροχόος: Δεν έχει κανένα ενδιαφέρον για πνευματικά ή φιλοσοφικά θέματα. Παρόλο που έχει καλαισθησία στο ντύσιμο και στον τρόπο ζωής του, δεν είναι αρκετά καλλιτεχνικός για μένα. Τον βρίσκω συντηρητικό και του λείπει η φινέτσα στον έρωτα.

Ιχθείς: Τον θεωρώ καλό φίλο. Έχει συμπόνια και ειλικρίνεια. Διαθέτει μια πλούσια προσωπικότητά του και είναι γοητευτικά σεμνός ως προς τα όσα έχει καταφέρει. Του αρέσει η σπιτική ζωή. Τα πάμε πολύ καλά μαζί.


Τι σκέφτονται τα άλλα ζώδια για τον ΛΕΟΝΤΑ

Κριός: Είναι γεμάτος ζωντάνια, ευχάριστος, αξιολάτρευτος. Μου αρέσει που δεν παραπονιέται και δεν μεμψιμοιρεί ποτέ. Επίσης είναι σπουδαίος εραστής και δεν καταπιέζει το ταίρι του.

Ταύρος: Έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του, και αυτό φαίνεται στο αργοκίνητο στιλ της ζωής του. Αλλά μου αρέσει το ότι σέβεται την παράδοση. Δεν έχει σταθερή στάση στα θέματα της αγάπης και του σεξ. Δεν θα τον εμπιστευόμουν εύκολα για σχέση.

Δίδυμοι: Είναι ρομαντικός, καλλιεργημένος, περιποιημένος. Μου αρέσει αυτό το αγέρωχο στιλ που έχει. Μου ταιριάζει σαν φίλος. Αλλά θα απόφευγα να μπω σε μια διαφωνία μαζί του, γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα …μου έβγαινε από πάνω.

Καρκίνος: Φαντάζεται διαρκώς ότι είναι υπεράνω όλων. Κάνει κήρυγμα στους άλλους περί παραδόσεων, λες και είναι αυθεντία στο θέμα. Είναι πολύ κραυγαλέος και έχουν πάρει τα μυαλά του αέρα, κατά τη γνώμη μου.

Παρθένος: Κάνει υπερβολική επίδειξη για τα υλικά του αποκτήματα. Τον βρίσκω επηρμένο και δογματικό. Συμπεριφέρεται επιπόλαια στον έρωτα και μετά σου κάνει κήρυγμα περί ηθικής. Δεν τον πάω καθόλου.

Ζυγός: Είναι γεμάτος ζωντάνια και ξέρει να απολαμβάνει τη ζωή. Είναι ειλικρινής και αληθινός φίλος. Μπορείς να βασιστείς επάνω του σε ώρες ανάγκης. Και είναι πολύ καλός ερωτικός σύντροφος επίσης.

Σκορπιός: Λέει πολλά αλλά με ελάχιστη ουσία. Μπορεί να είναι ειλικρινής με τους φίλους του, όμως είναι πολύ σνομπ στην επιλογή τους. Δεν τον βρίσκω ιδιαίτερα σέξι. Μάλλον μου είναι αδιάφορος.

Τοξότης: Με ελκύει. Μου αρέσει η αμεσότητά του. Είναι καλός ερωτικός σύντροφος. Και μπορεί εύκολα να δει την αισιόδοξη πλευρά των πραγμάτων, κάτι που είναι και δικό μου χαρακτηριστικό.

Αιγόκερως: Δεν τον πολυπάω. Τον βρίσκω εγωκεντρικό και δογματικό. Όλο θέλει να έχει οπαδούς γύρω του. Είναι κακομαθημένος. Και η επαγγελματική του επιτυχία οφείλεται περισσότερο στην τύχη παρά στις ικανότητές του.

Υδροχόος: Μου αρέσει ο τρόπος που προσαρμόζει τα ιδανικά του στην πραγματικότητα, αλλά και ο προβληματισμός του για τις υλικές και πνευματικές αξίες της ζωής. Έχει καλούς τρόπους και φινέτσα. Θα τον ήθελα για σύντροφο.

Ιχθείς: Δίνει υπερβολική προσοχή στο πώς φαίνεται στους γύρω και βαθμολογεί τους πάντες και τα πάντα ανάλογα με την οικονομική τους επιτυχία. Πιστεύει πως είναι το κέντρο του κόσμου και χωρίς αυτόν όλα θα καταστραφούν. Δεν μου αρέσει.


Τι σκέφτονται τα άλλα ζώδια για τον ΠΑΡΘΕΝΟ

Κριός: Είναι καλοπροαίρετος αλλά κάπως σεμνότυφος. Έχει μανία με την καριέρα και εμμονή με την ασφάλεια, πράγμα που δεν μου αρέσει. Εγώ προτιμώ την έντονη ζωή και βρίσκω τον Παρθένο κάπως μαλθακό. Δεν ταιριάζουμε.

Ταύρος: Μου αρέσει ο ρεαλισμός που έχει απέναντι στη ζωή και οι πρακτικές του ιδέες. Αγαπά το σπίτι και είναι ειλικρινής. Τα γούστα, οι συμπάθειες και οι αντιπάθειές μας ταυτίζονται. Ταιριάζουμε.

Δίδυμοι: Κάνει διαρκώς κριτική στους πάντες και τα πάντα και αυτό με ενοχλεί. Είναι δύσκολος και ενοχλητικός άνθρωπος. Δεν νιώθω άνετα μαζί του. Αναρωτιέμαι πώς υπάρχουν άλλοι που τον βρίσκουν φιλικό και εγκάρδιο.

Καρκίνος: Γίνεται αφοσιωμένος και σταθερός φίλος. Δείχνει συμπόνια και κατανόηση στον άλλον. Του αρέσει να σχεδιάζει το μέλλον του και να προχωρά εκ του ασφαλούς. Εκτιμώ πολύ την ειλικρίνειά του.

Λέων: Τον βρίσκω κοινότοπο και πληκτικό. Με κουράζει η παρέα του και βαριέμαι τις συζητήσεις μαζί του. Εντυπωσιάζεται περισσότερο από τις υλικές επιτυχίες των ανθρώπων παρά από τα χαρίσματά τους.

Ζυγός: Είναι ήρεμος άνθρωπος, ειλικρινής και αγαπά το σπίτι. Αλλά είμαστε πολύ μακριά ως προς το πώς βλέπουμε τις ερωτικές σχέσεις. Επίσης δεν έχει καλλιτεχνικές τάσεις. Είναι κάπως πεζός. Δεν ταιριάζουμε.

Σκορπιός: Γίνεται καλός φίλος. Μου αρέσει η αίσθηση του χιούμορ που έχει. Σε αυτή τη βαρετή ζωή, είναι ωραίο να γνωρίζεις τέτοια άτομα. Επίσης σαν ερωτικός σύντροφος ενδιαφέρεται για τον άλλο, και είναι επιδέξιος στον έρωτα.

Τοξότης: Είναι καλός για φίλος, έτσι γενικά. Αλλά στις προσωπικές σχέσεις μού φαίνεται δύσκολο να δημιουργήσω στενή επαφή μαζί του. Και στα χρηματικά θέματα είναι σφιχτοχέρης, παρόλο που παριστάνει τον φιλάνθρωπο.

Αιγόκερως: Άτομα σαν τον Παρθένο μου δίνουν έμπνευση και ενθάρρυνση. Αφοσιώνεται σε όσους αγαπά και έχει μια ρεαλιστική αντιμετώπιση του σεξ που κάνει τη σχέση εύκολη και ευχάριστη. Πολύ τον πάω.

Υδροχόος: Ο ρεαλισμός του είναι υπερβολικά πεζός. Δεν μπαίνει στον κόπο να εκτιμήσει τη φινετσάτη πλευρά της ζωής. Έχει μια σωματική προσέγγιση στον έρωτα που με ξενερώνει. Δεν υπάρχουν κοινά σημεία μεταξύ μας.

Ιχθείς: Είναι πιστός φίλος και μπορείς να βασίζεσαι πάνω του. Στον έρωτα είναι ειλικρινής και θα τα πήγαινα καλά μαζί του. Αγαπά τη ζωή στο σπίτι και γίνεται καλός γονιός.


Τι σκέφτονται τα άλλα ζώδια για τον ΖΥΓΟ

Κριός: Είναι πολύ γοητευτικός και ευχάριστος, γεμάτος κατανόηση και σκέφτεται πάντα τους άλλους. Μου αρέσει η εξωστρέφειά του και εκείνος σέβεται την αίσθηση της ανεξαρτησίας μου. Θα παντρευόμουνα ένα Ζυγό.

Ταύρος: Μου αρέσει η τάση του προς την καλλιτεχνία. Η συντροφιά του είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Αλλά ερωτικά αμφιβάλλω αν θα μου ταίριαζε. Είναι υπερβολικά καλόβολος και ανεκτικός στο σεξ. Δεν θα ήθελα να μπλέξω μαζί του.

Δίδυμοι: Πολύ με εμπνέει. Είναι σπουδαίος στον έρωτα. Αλλά γίνεται υπερβολικά επιπόλαιος μερικές φορές, ακόμα και για τα δικά μου μέτρα. Παρόλα αυτά τον θεωρώ σπουδαίο σύντροφο.

Καρκίνος: Μου φαίνεται κάπως επιδεικτικός. Μπορεί να έχει πολύ εκλεπτυσμένα γούστα, αλλά το στιλ της ζωής του είναι κάπως φιγουρατζίδικο. Δεν είναι σταθερός και πιστός στον έρωτα. Και δύσκολα θα δημιουργούσα στενή σχέση μαζί του.

Λέων: Τον θεωρώ σπουδαίο για φίλο. Έχει γοητευτικούς τρόπους, καλλιτεχνικά ενδιαφέροντα, κάνει ευχάριστη παρέα, είναι εξαιρετικός οικοδεσπότης. Είναι καλός στο σεξ, αν και κάπως υπερβολικά καλόβολος.

Παρθένος: Μου φαίνεται κάπως έκλυτος. Οι ερωτικές του σχέσεις είναι αμέτρητες. Τον βρίσκω εγωκεντρικό και συμφεροντολόγο ως προς τα άτομα με τα οποία δημιουργεί φιλίες. Δεν μου ταιριάζει.

Σκορπιός: Βρίσκω τον Ζυγό υπερβολικά μαλακό και ευαίσθητο. Οι συζητήσεις του δεν έχουν βάθος. Στον έρωτα είναι επιφανειακός. Εντελώς επιπόλαιος. Δεν θα τα πήγαινα καλά μαζί του.

Τοξότης: Περνάω καλά μαζί του, είναι συναρπαστικός στην παρέα. Μου αρέσει η αγάπη του στα ταξίδια. Μιλάει ωραία και γίνεται το επίκεντρο της προσοχής όπου βρεθεί, χωρίς να έχει επιτήδευση.

Αιγόκερως: Είναι πολύ επιδεικτικός για τα γούστα μου. Μιλάει πολύ, παριστάνει τον σπουδαίο. Κυνηγάει τις απολαύσεις και προσέχει περισσότερο την εξωτερική γοητεία παρά την πνευματική επικοινωνία. Δεν έχω κοινά σημεία μαζί του.

Υδροχόος: Δεν μπορώ να αντισταθώ στο αφοπλιστικό του χαμόγελο. Είναι απονήρευτος και αθώος. Γίνεται πιστός και ειλικρινής φίλος. Αλλά είναι και πολύ καλός στον έρωτα. Μου αρέσει πάρα πολύ.

Ιχθείς: Τον βρίσκω ανεύθυνο και επιπόλαιο. Έχει εμμονή με τις κοινωνικές του συναναστροφές. Στην αγάπη και στον έρωτα αναζητά περισσότερο τη σωματική ικανοποίηση παρά το συναισθηματικό δέσιμο. Προτιμώ να μένω σε απόσταση.


Τι σκέφτονται τα άλλα ζώδια για τον ΣΚΟΡΠΙΟ

Κριός: Θαυμάζω το ανεξάρτητο πνεύμα του και την αίσθηση της ελευθερίας του. Αλλά τον βρίσκω εγωκεντρικό και αδιάλλακτο. Είναι κολλημένος με τα υλικά πράγματα, και μετράει τα πάντα με βάση την επιτυχία. Προτιμώ να μην έχω πολλά-πολλά μαζί του.

Ταύρος: Είναι άτομο με ισχυρό χαρακτήρα. Μου αρέσει η αυτοπεποίθηση και ο δυναμισμός του. Πετυχαίνει πάντα αυτό που θέλει. Είναι σταθερός σύντροφος στη σχέση και θα μου άρεσε να είμαι με έναν Σκορπιό.

Δίδυμοι: Είναι δύσκολος άνθρωπος. Μιλάει ωραία και έχει λεπτά γούστα, αλλά δεν αφήνει να τον πλησιάσουν εύκολα. Και στον έρωτα αργεί τόσο πολύ να πάρει μπρος! Άσε που γίνεται επικίνδυνος, αν τον θίξεις.

Καρκίνος: Εκτιμώ τις απόψεις του για τη ζωή. Είναι αφοσιωμένος στον έρωτα, παρόλο που γίνεται κάπως επιθετικός. Έχουμε τις ίδιες αντιλήψεις ως προς τα θέματα του σπιτιού. Και σαν φίλος, είναι πάντα εκεί όταν τον χρειαστείς.

Λέων: Με ελκύει αρκετά, αλλά όχι σε βαθμό που να προχωρούσα σε κάτι μακροχρόνιο μαζί του. Στη δουλειά τον βρίσκω πολύ ανταγωνιστικό. Θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε από φίλοι και να καταλήξουμε εχθροί. Μακριά…

Παρθένος: Είναι σταθερός στη φιλία και ειλικρινής στον έρωτα. Μπορείς να τον εμπιστευτείς και να του εξομολογηθείς πράγματα χωρίς κίνδυνο να σε προδώσει. Είναι καλός κριτής του χαρακτήρα των άλλων και αμερόληπτος. Τον πάω.

Ζυγός: Μου αρέσει σαν εραστής. Αλλά δύσκολα ξεμπλέκεις, αν θέλεις να φύγεις από κοντά του. Το φλερτ μαζί του μπορεί να σε βάλει σε μπελάδες. Παρόλο που έχει καλό γούστο, δεν διαθέτει καλλιτεχνική κουλτούρα. Είναι καλός για φίλος, αλλά όχι κολλητός.

Τοξότης: Είναι πολύ συντηρητικός και δύσπιστος για τα γούστα μου. Παριστάνει πως έχει φιλελεύθερες απόψεις, αλλά αυτό δεν ισχύει. Συχνά συμπεριφέρεται άξεστα στα ερωτικά ζητήματα. Δεν ταιριάζουμε.

Αιγόκερως: Έχει βαθιά κατανόηση και υψηλή νοημοσύνη. Μου αρέσει ο πρακτικός τρόπος που βλέπει τη ζωή. Δεν αυταπατάται με ουτοπίες και ψεύτικες αξίες. Και γίνεται καλός σύντροφος στον έρωτα.

Υδροχόος: Εκλογικεύει τα πράγματα σε βαθμό… παραλογισμού. Αν αρχίσει να ασχολείται με μεταφυσικά και απόκρυφα θέματα, φτάνει στα άκρα. Πιστεύω πως του λείπει η λεπτότητα και στη σκέψη και στη δράση.

Ιχθείς: Είναι σταθερός φίλος και σπουδαίος εραστής. Σέβεται τις απόψεις των άλλων. Μου αρέσει το θάρρος και ο ενθουσιασμός του. Έχει μεγάλη αυτοπεποίθηση και καταφέρνει τρομερά πράγματα στην καριέρα του. Πολύ μου αρέσει.


Τι σκέφτονται τα άλλα ζώδια για τον ΤΟΞΟΤΗ

Κριός: Έχει κατανόηση και ζεστασιά. Πιστεύει στις απλές, άμεσες σχέσεις και δεν πάσχει από κόμπλεξ. Είναι από τη φύση του τολμηρός και γεμάτος ενθουσιασμό, αγαπάει την ελευθερία και την περιπέτεια. Μου αρέσει πολύ.

Ταύρος: Μπορεί να φαίνεται συγκροτημένος, αλλά εγώ θεωρώ ότι υποκρίνεται. Τον βρίσκω εκνευριστικό και δογματικό. Στα ερωτικά ζητήματα είναι ανεύθυνος και αλλάζει διαρκώς συντρόφους. Δεν τα πάω καλά μαζί του.

Δίδυμος: Είναι μεθοδικός στη δουλειά του και φιλικός από τη φύση του. Έχει αισιοδοξία και ενθουσιασμό που εμένα τουλάχιστον με εμπνέουν. Είναι ειλικρινής και σπάνια κακολογεί τους άλλους. Θα παντρευόμουνα έναν Τοξότη.

Καρκίνος: Δεν σκέφτεται άλλο παρά τον εαυτό του. Διαρκώς μιλάει για τα κατορθώματα και τις επιθυμίες του. Δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τους άλλους, είναι απορροφημένος με τα δικά του. Δεν τον πάω.

Λέων: Είναι εργατικός και ειλικρινής. Μου αρέσει που βάζει στόχους στη ζωή. Θέλει την αναγνώριση και πετυχαίνει με την αξία του. Είναι διακριτικός στην αγάπη και στο σεξ. Τα πάω πολύ καλά μαζί του.

Παρθένος: Είναι πολύ εγωκεντρικός. Δεν μιλάει για τίποτα άλλο πέρα από το τι κατάφερε και τι θέλει να καταφέρει. Ασχολείται με τη δουλειά και τις άλλες δραστηριότητές του και αδιαφορεί για τους πάντες, ακόμα και την οικογένειά του.

Ζυγός: Είναι ενδιαφέρων άνθρωπος, γεμάτος ζωντάνια και γοητεία. Και πολύ καλός σύντροφος στο σεξ. Παρόλο που δεν είναι πολύ εκλεπτυσμένος στον τρόπο της ζωής του, μου αρέσει γιατί είναι ειλικρινής.

Σκορπιός: Τον βρίσκω ρηχό και πληκτικό. Μιλάει χωρίς να λέει τίποτα και δεν καταλαβαίνει τους άλλους. Στο σεξ είναι πολύ υποτονικός και μαλακός για το γούστο μου. Μου φαίνεται υπερβολικά συμβατικός στον τρόπο της ζωής του.

Αιγόκερως: Έχει τάση να «καπελώνει» τους άλλους και αυτό το σιχαίνομαι. Νομίζει πως ξέρει τα πάντα. Έχει μια ειλικρινή προσέγγιση στη ζωή, αλλά είναι πολύ εγωιστής. Παρόλο που γνωρίζει πολύ κόσμο, δεν νομίζω πως κάνει στενούς φίλους.

Υδροχόος: Ασχολείται με πολλά, του αρέσει η μάθηση, είναι ειλικρινής. Εκτιμώ τη λογική προσέγγισή του στη ζωή, αλλά νομίζω πως δεν έχει καθόλου καλλιτεχνικά ενδιαφέροντα. Μπορεί να είναι καλός φίλος, όμως του λείπει γενικά ο αλτρουισμός.

Ιχθείς: Στη σχέση δεν νοιάζεται πραγματικά για τον άλλο. Ζυγίζει τα πάντα με το συμφέρον και συνήθως συναναστρέφεται άτομα με υψηλές κοινωνικές θέσεις. Τον ενδιαφέρει περισσότερο το σκέτο σεξ παρά το συναίσθημα. Δεν θα έμπλεκα μαζί του.


Τι σκέφτονται τα άλλα ζώδια για τον ΑΙΓΟΚΕΡΩ

Κριός: Είναι υπερβολικά προσκολλημένος στην καριέρα του και μπορεί να θυσιάσει τα ιδανικά του γι’ αυτήν. Σαν φίλος, είναι ζηλιάρης και κτητικός. Και εκδικητικός. Δεν θα τον εμπιστευόμουν.

Ταύρος: Σέβομαι τις απόψεις του για τη ζωή. Μιλά λίγο αλλά έχει βαθιά κατανόηση. Είναι καλός σύντροφος και αφοσιώνεται στον έρωτα. Στη σχέση του συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και ισορροπία. Πολύ μου αρέσει.

Δίδυμοι: Τον βρίσκω εγωκεντρικό και πολύ εσωστρεφή. Μιλά μόνο για βαρετά πράγματα, όπως τα προβλήματά του στη δουλειά. Δεν τον ενδιαφέρει να εμβαθύνει στη σχέση του και βγαίνει ελάχιστα για να διασκεδάσει ή να συναναστραφεί με κόσμο.

Καρκίνος: Είναι ειλικρινής φίλος και πιστός στον έρωτα. Τον εκτιμώ. Η εσωστρέφειά του μου φαίνεται αινιγματική και μου δημιουργεί την περιέργεια να τον γνωρίσω καλύτερα. Αγαπά την οικογενειακή ζωή. Θα παντρευόμουν έναν Αιγόκερω.

Λέων: Δεν μου αρέσει καθόλου ο κυνισμός του. Σκέφτεται μόνο τον εαυτό του. Είναι όλο άγχος και ανησυχία. Τον βαριέμαι για παρέα. Επίσης με ενοχλεί η μανία του να κάνει διαρκώς κριτική, ιδίως στον τρόπο που δουλεύουν οι άλλοι.

Παρθένος: Μου αρέσει ο Αιγόκερως. Είναι πολύ ισχυρογνώμονας, έχει ακλόνητη λογική και ξέρει πώς να φτάνει εκεί που θέλει, χωρίς να τον πτοεί τίποτα. Τον θεωρώ εργατικό και υπεύθυνο. Νομίζω πως θα μου ταίριαζε ερωτικά.

Ζυγός: Θαυμάζω την αξία και τη σύνεσή του. Όμως υπάρχουν κι άλλα που μετράνε στη ζωή. Πώς μπορεί να ζει, χωρίς ομορφιά και ρομαντισμό; Είναι πληκτικός και κάπως άξεστος. Προτιμώ να κρατιέμαι σε απόσταση.

Σκορπιός: Έχει κατανόηση και γνώση. Παρόλο που τον ενδιαφέρει κυρίως η υλική επιτυχία, μου αρέσει που βάζει στόχους. Τον βρίσκω φιλικό και συμπαθητικό. Τα πάμε καλά μαζί.

Τοξότης: Διαρκώς τρέχει και είναι συνέχεια μέσα στο άγχος για τις δουλειές του. Σπάνια βοηθάει τους άλλους, όμως απαιτεί από εκείνους να του κάνουν εκδουλεύσεις. Είναι εγωιστής και γεμάτος έπαρση. Δεν τον πάω.

Υδροχόος: Σέβομαι τις απόψεις του και τις προσπάθειες που κάνει για να πετύχει τους στόχους του. Αλλά είναι πολύ υλιστής για να γίνει φίλος μου. Δεν έχει ιδανικά και του λείπει η φινέτσα στον έρωτα. Δεν κολλάμε πουθενά.

Ιχθείς: Τον θεωρώ καλό ερωτικό σύντροφο. Επίσης θα μου άρεσε να τον συναναστρέφομαι. Παρόλο που δεν μιλάει πολύ, λέει ενδιαφέροντα πράγματα και είναι καλά πληροφορημένος. Όμως δεν κάνει φιγούρα.


Τι σκέφτονται τα άλλα ζώδια για τον ΥΔΡΟΧΟΟ

Κριός: Έχει ωραία εμφάνιση, είναι καλλιτεχνικός τύπος και συμπεριφέρεται με ανθρωπιά. Κάνει εύκολα φιλίες και οι σχέσεις του έχουν διάρκεια, ενώ ξέρει να αφοσιώνεται. Πολύ μου αρέσει η φινέτσα του.

Ταύρος: Είναι ήσυχος και συγκρατημένος. Εκτιμώ το μυαλό και τις καλλιτεχνικές του τάσεις. Αλλά έχει τάση να φιλοσοφεί υπερβολικά τα πράγματα και να κρατά αποστάσεις. Παρόλο που είναι φιλικός, δεν εξοικειώνεται εύκολα.

Δίδυμος: Έχει πολλά ταλέντα, αλλά δεν… το κάνει ζήτημα. Τον βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα. Ποτέ δεν παραπονιέται και καταφέρνει να βλέπει θετικά τα πράγματα. Δεν αφήνει να τον καταβάλει η μιζέρια. Μ’ αρέσει να γνωρίζω τέτοιους ανθρώπους.

Καρκίνος: Είναι αφοσιωμένος στην αγάπη και στον γάμο, ειλικρινής σαν φίλος, και ακέραιος άνθρωπος. Αλλά το αντισυμβατικό στιλ της ζωής του με ενοχλεί. Και μερικές φορές φέρεται τόσο απόμακρα. Δεν θα γινόμουν εύκολα κολλητός μαζί του.

Λέων: Έχει βάθος σαν προσωπικότητα, παρόλο που δεν επιδεικνύεται. Με γοητεύει το ενδιαφέρον του για την τέχνη και για τα μεταφυσικά θέματα. Είναι συνεπής στις φιλίες και στις σχέσεις του. Θα παντρευόμουν έναν Υδροχόο.

Παρθένος: Είναι εγκάρδιος και συμπαθητικός, τίμιος στις συναλλαγές του και βοηθά τους άλλους. Όμως τον βρίσκω ελαφρώς ανώριμο. Παίρνει τη ζωή πολύ ελαφρά και παρόλο που ασχολείται με τα κοινωνικά ζητήματα, δεν έχει ένα στόχο στη ζωή του.

Ζυγός: Αγαπά την τέχνη και τα καλλιτεχνικά πράγματα, είναι πανέξυπνος, ευγενικός, καλός συζητητής και σπουδαίος σύντροφος. Είναι ειλικρινής και τίμιος στις σχέσεις του. Μου αρέσει και θα τα πήγαινα πολύ καλά μαζί του.

Σκορπιός: Αναγνωρίζω την εξυπνάδα του, αλλά δεν μου αρέσει η ανούσια πνευματικότητά του. Έχει μια εύκολη απάντηση ακόμα και για τα πιο πολύπλοκα ζητήματα. Αλλά είναι ειλικρινής και αυθεντικός στα συναισθήματά του.

Τοξότης: Μου αρέσει η απλότητα και η διακριτικότητά του. Όμως νομίζω πως η ενασχόλησή του με αυτά τα περίφημα «ανθρωπιστικά ζητήματα» δεν είναι πάντα αποδοτική. Πάντως τον συμπαθώ, γιατί είναι άνθρωπος ζεστός και χωρίς εγωισμό.

Αιγόκερως: Έχει την τύχη στη ζωή να μπορεί να αφιερώνει χρόνο στη φιλοσοφία και στις τέχνες. Είναι αποφασιστικός εκεί όπου δραστηριοποιείται και συνήθως πετυχαίνει με τίμια μέσα. Αλλά με ενοχλεί το κόμπλεξ ανωτερότητας που έχει.

Ιχθείς: Αντιμετωπίζει τους ανθρώπους με συμπάθεια και τους εμπνέει θάρρος και αυτοπεποίθηση. Η αισιοδοξία του είναι μεταδοτική. Εκτιμώ την αγάπη του για την πνευματικότητα και τη φύση. Είναι πιστός και αφοσιωμένος φίλος.


Τι σκέφτονται τα άλλα ζώδια για τον ΙΧΘΥ

Κριός: Είναι υπερβολικά ευαίσθητος και εύθικτος. Έχει μια κτητικότητα που παρεμποδίζει την ελευθερία του άλλου. Εκτιμώ την ειλικρίνεια και την αφοσίωσή του, αλλά τον βρίσκω πολύ πληκτικό. Δεν ταιριάζω μαζί του.

Ταύρος: Έχει ενδιαφέρουσα προσωπικότητα και είναι πειστικός. Μου αρέσουν οι καλλιτεχνικές του τάσεις. Είναι ειλικρινής, άξιος εμπιστοσύνης στις σχέσεις του και καλός φίλος. Δεν κακολογεί ούτε θέλει να πληγώνει τους άλλους. Τον συμπαθώ.

Δίδυμοι: Τον βρίσκω αναποφάσιστο και αδύναμο, χωρίς προσανατολισμό. Προσκολλάται υπερβολικά και γίνεται κτητικός στις σχέσεις του. Στον έρωτα είναι υπερβολικά μαλακός και πειθήνιος. Δεν έχω σημεία επαφής μαζί του.

Καρκίνος: Είναι αφοσιωμένος και πιστός, αγαπά το σπίτι και την οικογενειακή ζωή, είναι υπεύθυνος. Μου αρέσει που παραδίνεται απόλυτα στον έρωτα. Τον συμπαθώ πάρα πολύ και θα ήθελα να υπάρχει ένας Ιχθύς στη ζωή μου.

Λέων: Είναι υπερβολικά μαλακός, ευαίσθητος και ευσυγκίνητος. Με κουράζει και με αναστατώνει. Παρόλο που μου αρέσουν οι γοητευτικοί τρόποι του και η τρυφερή συμπεριφορά του, δύσκολα θα δημιουργούσα στενή σχέση μαζί του.

Παρθένος: Είναι ζεστός και ειλικρινής, αληθινός φίλος. Στον έρωτα δείχνει πίστη και αφοσίωση. Προσαρμόζεται εύκολα σε μια κατάσταση, σε σημείο που να κάνει ακόμα και συμβιβασμούς και είναι εύκολο να ζήσει κανείς μαζί του.

Ζυγός: Έχει φαντασία και αγαπά την ομορφιά και τη φύση. Αλλά είναι κάπως υποτονικός στον έρωτα και το σεξ, που είναι βασικά στη ζωή. Θαυμάζω την αφοσίωσή του στον έρωτα, αλλά τον βρίσκω κάπως πληκτικό.

Σκορπιός: Με ξετρελαίνει αυτός ο απόλυτος τρόπος που παραδίνεται στον έρωτα. Έχει μια έντονη σεξουαλικότητα. Γενικά είναι απλός και άμεσος με τους ανθρώπους. Θα μου άρεσε να έχω μια στενή σχέση μαζί του.

Τοξότης: Τον βρίσκω πολύ επιφυλακτικό και εσωστρεφή στις στενές του σχέσεις. Θα με έκανε να νιώθω ένοχος σε οτιδήποτε έχει να κάνει με τον έρωτα και το σεξ. Τον βρίσκω κάπως ηθικολόγο και δογματικό. Δεν μου ταιριάζει.

Αιγόκερως: Έχει μια αθώα γοητεία και είναι σταθερός στη σχέση του. Μου αρέσει αυτή η απεριόριστη εμπιστοσύνη προς τους άλλους που δείχνει. Δύσκολα προδίνεις έναν τόσο αθώο άνθρωπο. Βρίσκω ότι ταιριάζουμε.

Υδροχόος: Εκτιμώ την ειλικρίνειά του. Αλλά εμμένει υπερβολικά στο συναισθηματικό επίπεδο. Έχει προσκολλήσεις σε πολλούς ανθρώπους και πράγματα. Δύσκολα επικοινωνούμε πνευματικά. Παρόλα αυτά τον συμπαθώ.
Πηγή: myastro.gr
kamikazi.gr




Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον; Προωθήστε το να το δούνε και άλλοι!

Μετάβαση στην αρχική σελίδα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...