Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2012

5 tips τρόποι για σπιτική γυμναστική !



Αν το κρύο σας περιορίζει μέσα στους τέσσερις ...

τοίχους, υπάρχει ένας χρυσός 5λογος που θα σας σηκώσει από τον καναπέ  και θα σας πείσει να ασκείστε ακόμα και μέσα στο σπίτι.

Παρότι πολλές γυναίκες προτιμούν να ασκούνται στην εξοχή και στον καθαρό αέρα, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα γυναικών που λόγω του κρύου κλείνονται στο σπίτι και προτιμούν να μένουν στον καναπέ τους μέχρι να βγει ο ήλιος και να ανέβει η θερμοκρασία.


Η κακοκαιρία όμως δεν είναι αρκετός λόγος για να σταματήσουμε να ασκούμαστε. Μπορείτε να παραμείνετε υγιείς και γυμνασμένες, ή να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε για να αποκτήσετε το τέλειο σώμα, χωρίς να αφήσετε την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού σας.


Τα ακόλουθα tips μπορούν να σας βοηθήσουν για να δείτε εκπληκτικά αποτελέσματα από την άσκηση στο σπίτι:


Αφήστε κάτω την σοκολάτα και πιάστε το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασης. Σηκωθείτε από τον καναπέ, ανοίξτε την τηλεόραση και βάλτε ένα κανάλι γυμναστικής να παίζει ή ένα dvd με ασκήσεις. Εναλλακτικά, ανοίξτε τον υπολογιστή και αρχίστε να ψάχνετε ασκήσεις της επιλογής σας στο youtube. Διαλέξτε διαφορετικά προγράμματα κάθε μέρα ώστε να υπάρχει ποικιλία και να μην βαρεθείτε και κάντε τα κομμάτι της καθημερινότητάς σας.

Κάντε μερικά σετ κοιλιακών για 5-6 λεπτά στο χαλί του δωματίου σας ή «ψαλιδάκια» και ασκήσεις για τα πόδια όσο μιλάτε στο τηλέφωνο. Έρευνες έχουν δείξει πως τρία 10λεπτα sessions γυμναστικής κάθε μέρα είναι εξίσου αποτελεσματικά με ένα συνεχόμενο μισάωρο.

Χορέψτε, με ή χωρίς παρτενέρ. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βγάλετε από τη μέση το coffee table, να βάλετε δυνατά την αγαπημένη σας μουσική και να χορέψετε ξέφρενα για 15-30 λεπτά.

Πάρτε ένα μηχάνημα γυμναστικής, όπως έναν διάδρομο ή ένα στατικό ποδήλατο και υποσχεθείτε στον εαυτό σας πως δεν θα το κάνετε κρεμάστρα για τα ρούχα. Σκεφτείτε πως αντί να τρέχετε στα γυμναστήρια, να πληρώνετε συνδρομές και να συνωστίζεστε με δεκάδες άλλα άτομα για να τρέξετε για 10 λεπτά, έχετε το ολόδικό σας μηχάνημα στο σπίτι για να ασκείστε όσο και όποτε θέλετε. Αξίζει τα λεφτά του, σωστά;

Γίνεται πάλι παιδί και πηγαίνετε μαζί με το παιδί/ανίψι/βαφτιστήρι/παιδί της κολλητής σας στην παιδική χαρά ή στον παιδότοπο. Θα διασκεδάσετε απίστευτα και θα γυμναστείτε χωρίς να το καταλάβετε, με αποτέλεσμα να χάσετε μέχρι και 400 θερμίδες ή και περισσότερες, μέσα σε μια ώρα.

queen
e-koutsompolia.


Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον; Προωθήστε το να το δούνε και άλλοι!

Μετάβαση στην αρχική σελίδα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...